خانه / فروشگاه اینترنتی / چطور یک فروشگاه اینترنتی رایگان بسازیم؟

چطور یک فروشگاه اینترنتی رایگان بسازیم؟

سلام ۳۰۳۹ ها . در مطالب قبل به شما آموزش دادیم که یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت ، فروش محصولات اینترنتی هست .اما چه جوری ما یک فروشگاه اینترنتی برای خودمون در اینترنت راه اندازی کنیم؟امروز براتون سامانه ای  بین المللی در حوزه ی ساخت فروشگاه اینترنتی معرفی می کنیم که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند که این یک خبر خوب در زمینه ی حرفه ای شدن شما است.اگر می خواهید فروشگاه اینترنتی خود را بدون صرف هیچ هزینه ای راه اندازی کنید این مطلب را کامل بخوانید. شما با راه اندازی فروشگاه اینترنتی می توانید با فروش محصولات اینترنتی کسب درآمد کنید.

اپن‌کارت (OpenCart)  یک سیستم فروشگاه ساز متن‌باز و رایگان باقابلیت پشتیبانی کامل از زبان فارسی و فروشگاه‌های چندزبانه می‌باشد، این سامانه که خدمات پشتیبانی و توسعه‌ی آن از طریق سایت رسمی اپن‌کارت فارسی در دسترس است، کاربران را قادر می‌سازد بدون نیاز به کد نویسی بتوانند یک فروشگاه کامل را راه‌اندازی کنند. اپن‌کارت کاملاً رایگان و متن‌باز است، یعنی برای دریافت نسخه اولیه آن نیازی به‌صرف هزینه نیست و همچنین امکان هرگونه تغییر در سورس‌کد برنامه امکان‌پذیر است.

این سامانه در بخشی از معرفی سرویس خود می‌نویسد: اپن‌کارت فارسی یکی از بهترین و قدرتمندترین فروشگاه سازهای جهانی است که امروزه برای بیش از ده‌ها زبان زنده‌ی دنیا ازجمله زبان شیرین فارسی ارائه‌شده است، کاربران می‌توانند فروشگاه خویش را به زبان‌های دلخواه ایجاد نموده و حتی کار و تجارت خود را در سطح جهانی و بین‌المللی با این سیستم قدرتمند توسعه دهند..

کاربرانی که نسخه آماده فروشگاه اپن‌کارت را دریافت می‌کنند باید آشنایی اولیه با مفاهیم وب هاستینگ، نصب و راه‌اندازی سامانه‌های مدیریت محتوا و تنظیمات آن را داشته باشند. سایت رسمی اپن‌کارت فارسی امکاناتی از قبیل ثبت و اختصاص فضای میزبانی، نصب فروشگاه، ماژول‌های اختصاصی، قالب‌های متناسب و .. را در ازای پرداخت هزینه، در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از دیگر امکانات اپن‌کارت می‌توان به: قابلیت نصب قالب‌ها و الگوهای آماده، پشتیبانی از چند زبان مختلف مناسب برای فروشگاه‌های بین‌المللی، چند فروشگاهی یعنی مدیریت فروشگاه‌های متعدد از یک کنترل پنل، درگاه‌های پرداخت آماده، افزونه‌ها و ماژول‌های متعدد، سیستم گزارش‌گیری حرفه‌ای فروش، بهینه‌شده برای موتورهای جستجو (سئو)، پرداخت بدون عضویت کاربران در قالب مهمان، امکان فروش و تجارت بین دو کسب‌وکار (B2B)، امکان تخصیص و محاسبه ضریب مالیاتی و امکانات دیگر دیگر اشاره کرد.

درباره ی ایمان حیدری

به تولید محتوا مناسب با هر کسب و کاری مخصوصا کسب و کار های اینترنتی علاقمندم

همچنین ببینید

کمپین تبلیغات اینترنتی

اهمیت کمپین های تبلیغات دیجیتالی

اهمیت کمپین های تبلیغات دیجیتالی امروزه دنیای دیجیتالی درتمامی جنبه های زندگی و کار افراد …

2 دیدگاه

  1. سلام دوست عزیز
    مبحث رو مطالعه کردم
    اگر داخل مطالب عکس ها مرتبط نیز قرار دهید از لحاظ سئو و دید خواننده بهتر خواهد شد
    تشکر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *